De Computerhersteller - Hove, Mortsel en omstreken.

Veel mensen gebruik(t)en Incredimail voor de grappige butler die nieuwe mail kwam melden.



Op hun website is te lezen:

As of March 20, 2020, we will shut down our servers and the IncrediMail desktop application will no longer be available.

What should you expect?
Sending, receiving and viewing your emails, contacts and attachments will not be available through IncrediMail.
Our first priority is to help make this transition as easy as possible for you. Therefore, we strongly suggest contacting your email provider and making sure all your data is backed up (emails, attachments, contacts, etc.).

Incredimail heeft het altijd zo goed als onmogelijk gemaakt voor gewone gebruikers om de mail over te zetten naar een ander mailprogramma. Nu ze er mee stoppen gaan veel mensen in de problemen geraken.
Ze schrijven wel dat hun prioriteit is om mensen over te stappen, maar ze doen NIETS, ze verwijzen enkel door naar de provider, dus Telenet, Proximus, Gmail,... Maar de mail die je al op de computer hebt staan kunnen de providers niet overzetten. Je hebt dan Incredimail nodig om oude mails te lezen, maar dan moet je er zeker voor zorgen dat Incredimail geen nieuwe mail meer kan binnenhalen!

Werk je nog met Incredimail dan is het nu het moment om over te stappen. Met de juiste hulpmiddelen kan de mail uit Incredimail gehaald worden en in een ander mailprogramma geladen worden (Outlook, Thunderbird, GMail,...) Maar opgelet, als dit niet op de juiste manier gebeurt kunnen er vervelende problemen veroorzaakt worden. Zo kunnen alle mails de datum van ontvangst verliezen en krijgen ze de datum van het overzetten!

Je mag altijd een bericht sturen, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen naar 0499/72.05.69, dan kunnen we bespreken wat er mogelijk is.